مسلمانان با تكیه به قرآن جلوی توطئه دشمنان اسلام را بگیرند
نوشته شده توسط : iyem

'احمد ترمیزی بن حاجی علی' روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی قرآن كریم به خبرنگار ایرنا افزود:دشمنان اسلام همواره با طراحی نقشه های شوم قصد دارند بین مسلمانان تفرقه ایجاد كنند و مهمترین عاملی كه می تواند تمامی این اهداف را خنثی سازد همانا جمع شدن جهان اسلام حول محور قرآن است.

این قاری مالزیایی یادآورشد: قرآن كریم به عنوان كتاب آسمانی ما مسلمانان، تمامی مومنان و معتقدان به دین اسلام را در هر كجای دنیا باشند گردهم می آورد كه نمونه این گردهمایی مسابقات بین المللی قرآن كریم ایران است.

وی ضمن تقدیر از مسوولان ایران برای برگزاری مسابقات بین المللی قرآن كریم بر ضرورت اتحاد و همدلی میان مسلمانان جهان تاكید كرد.

به گفته بن حاجی علی، این مسابقات از یك سو متسابقین كشورهای مختلف را با فضای كشور ایران آشنا می سازد و از سوی دیگر هر یك از شركت كنندگان مسابقات می توانند به عنوان نماینده پیام صلح واتحاد دوستی ملت و دولت ایران را برای هموطنان خود به ارمغان ببرند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم كه از 28 خرداد ماه با حضور نمایندگانی از 68 كشور جهان در مركز همایش های بین المللی برج میلاد آغاز شده، عصر امروز - دوم تیرماه – با معرفی برترین ها پایان می یابد.

فراهنگ 1883 – 1462





:: برچسب‌ها: مکزیک , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: